.Nostalgifestival 🌻

Igår var vi till Vårgårda nostalgifestival.
En trevlig dagstur.
 
Vi började dagen på espresso house Överby.
Jag hade runda ringar i öronen och sprang in på Gina för att se om jag hittade något matchande halsband eller armband så där i sista minuten.
Jag hade tur och hittade ett jättefint halsband  i enkel modell 😁
 
Jag hade inte tänkt köpa något alls på marknaden men jag antar att jag fick feeling  😅.
Först var jag var tvungen att köpa hårnålar då luggen irriterade mig och jag behövde något att sätta bak den med. Det tog lite tid innan jag hitta helt enkla utan döskalle eller blomma. Jag tyckte inte något av det hade matchat min klänning som inte var retro alls. 
 
Sen blev det världens finaste strumpor 💖💖💖
80% bambu ✌
 
Och en ny plånbok, trodde aldrig att jag skulle köpa en sådan här.. Men det gjorde jag 😜 som sagt... feeling...
 
 
Vi stannade i Trollhättan och käkade på Pitchers.
Hu vad gott😋
Tack Jakob 💖
 
 
Idag har jag beställt vita pumps och en matchande clutch på Zalando. Jag väntar även på en beige sommarklänning. 😁
Shopaholic 😰
 

Kommentera inlägget här :