. De kan man fråga sig.

Varför skall allting uppdagas i sista stund?
Förra veckan var jag en stolt produktiv medborgare i samhället.
Idag är jag en belastning för både arbetsgivare och samhälle.  
Sjukskriven i drygt 5 veckor.
Jag är otroligt tacksam för den läkare jag träffade i måndags, jag sökte för jobbiga blixtar i utkanten av ögat.
Fick beskedet att jag är på väg att bli utbränd.
Jag blev arg och gick.
Men han hade rätt så jag beställde ny tid i onsdags.
Nu är jag sjukskriven.
Jag känner mig trasig.
Resan till Stockholm som jag planerat i månader förstod jag att jag inte kommer klara genomföra 2 dagar före avfärd. Så allt är avbokat.
Allt är piss.
Hoppas att jag kan läka nu och att allt kommer att ordna sig till det bästa för alla inblandade.
 
 
 

Kommentarer :

#1: AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: https://www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring/las-mer-och-anmal/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
https://www.afaforsakring.se/om-afa-forsakring/uppsokande-kundtjanst/

Vänliga hälsningar
Marie
AFA Försäkring

skriven

Kommentera inlägget här :